Szakmai tapasztalataim
Egyetemi éveim alatt gyermekeket és családjukat komplexen támogató szakterületeken dolgoztam, Pedagógiai Szakszolgálatnál és Gyermekvédelemben, Bécsben és Budapesten.
Bővebben…
2019-2020 Rajzvizsgálati szaktanácsadó szakirányú továbbképzés KGRE
2014-2016 Szupervizor szakirányú továbbképzés KGRE
1995-1999 Pedagógia és gyógypedagógia bölcsészkar okleveles pedagógia szakos bölcsész-gyógypedagógus, pszichopedagógia szakos gyógypedagógiai tanár és terapeuta University of Vienna
Saját gyermekeim óvodás évei alatt, a korai fejlesztés és beszédindítás terápiás módszereit tanultam, óvodákban, fejlesztőközpontokban szereztem új tapasztalatot. Később szakirányú továbbképzésekkel (szupervizor, rajzvizsgálati szaktanácsadó, mediátor) bővítettem szakmai élményeimet.
Bővebben…
TSMT, HRG, Ayres terápiák (szenzoros integrációs)
Sindelar-Zsoldos program
Meixner féle beszédindítás
Mediátor képzés
Szakmai filozófiám
Érdeklődésem középpontjában az egyén és környezete áll, motivációjával, képességeinek gazdagságával, értékeivel, tehetségével. Munkámban közösen egyeztetett formában, neuroaffirmatív szemlélettel, tanulási folyamatokat támogatok.
Bővebben….
Szabadidőmben új szakmai tartalmakat keresek. Szívesen próbálkozom innovatív eszközökkel, gyakran választok új képzéseket, kiegészítő technikákat. Jelenleg a videó-tréning, az irodalomterápia szakmai anyagait tanulmányozom, munkámba való integrálásának lehetőségét vizsgálom.
„Minden vonalon feleslegessé kell tenni magunkat.” – Jozeph Kentenich
idézet a gyógypedagógiai célkitűzéseimet foglalja össze. Szabadság ígérete, önismeretre és önállóságra utaló hangulata minden terápiás fejlesztésnek sajátja és célja lehet.
Munkámban a felnőttek, gyermekek és családok jól működő képességeire építek, rendszerszemléletű, lehetőség szerint rövid folyamatokat tervezek.
